خرید هود راهنمایی کنیم

در این مقاله سعی داریم خریدران هود را برای خرید هود راهنمایی کنیم به طور کلی چندین ملاک برای خرید وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

هود یکی از مهمترین وسایل آشپرخانه است هود ها با توجه به قدرت مکش، نوع فیلتر و سایز هود از ویژگی های هود است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

نکات خرید هود

برای خرید هود برای هر آشپزخانه به نکات زیر را باید دقت کنیم:

هود کن مدل آرتیما 5 مخفی

اندازه هود

سایز یا انداره هود یکی از مهمترین ویژگی های هود در خرید است سعی کنید هودی را انتخاب کنید که با سایز اجاق گاز شما برابر باشد اگر گاز بزرگی دارید هود را هم بزرگ انتخاب کنید می توانید از قسمت محصول های سایت سایز های گاز های رومیزی و هود ها زا باهم مقایسه کنید و هود مناسب را انتخاب کنید.

میزان صدای هود

میزان صدای هود بستگی به خریدار که چقدر نسبت به صدا حساس است متفاوت است در قیمت معرفی محصول صدای هر هود بر حسب  دسی بل آورده شده است و هرچه عدد بالاتر باشد هود دارای صدای بیشتری است.

قدرت مکش

قدرت مکش هود بستگی به قدرت موتور دارد و نسبت به بزرگی گاز و اینکه همزمان چند شعله از گاز روشن است باید انتخاب شود در بحش محصولات قدرت هر هود آماده است و بر حسب مترمکعب در ساعت است.

انواع هود از نظر نصب و مدل

  • هود زیرکابینتی : دارای نصب آسان تر و قیمت مقرون به صرفه تر هستند.
  • هود شومینه ای یا دیواری : برای آشپزخانه هایی که نزدیک اوجاق گاز خود کابینت ندارند مناسب است.
  • هود چزیره ای : شبیه هود های شومینه هستند اما چون برای کابینت های وسط آشپرخانه هستند به سقف متصل می شوند.
  • هود مخفی : در درون کابیت قرار می گیرد و زییبایی کابینت های آشپزخانه را هم حفظ می کنند.

راهنمای قیمت هود

قیمت هود به برند هود قدرت هود، وسایل هود و نوع هود بستگی دارد هود هایی که زیبایی بیشتری دارند یا  دارای صفحه لمسی کنترل از راه دور و یا ختی پخش موریک دارند دارای قیمت بالاتری هستند.

هود

بهترین برند(مارک) هود ایرانی

به معرفی برند های هود می پردازیم :

هود های اخوان

یکی از معروف ترین برندهای هود،  هود اخوان است، اخوان دارای سابقه زیاد در صنعت هود و دیگر وسایل آشپزخانه و دارای قیمت مناسب است در ادامه چند محصول هود اخوان را معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *