بررسی تلویزیون جی پلاس

 

همانطور که گفتیم در کدام کشور تولید می شود، در دو سال اخیر شرکت گلدیران برنامه تولید این مدل از تلویزیون های G+ را پیشنهاد و اجرا کرده است. از این رو تلویزیون های G+ ایرانی با مشاوره مهندسین کره ای و با تکیه بر تولید قطعات داخلی دستگاه ساخته و به بازار عرضه می شوند. این مدل تلویزیون های جی پلاس دارای گارانتی گلدیران و قیمت بسیار مناسب می باشد.

این مدل در سطح بالایی قرار دارد و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. از ویژگی های این سری از دستگاه های جی پلاس می توان به پنل A+، Time Shift، ضبط حافظه خارجی، کاهش نویز، تقویت سیگنال و … اشاره کرد.

کیفیت تلویزیون مدل 40 اینچی J+ با رزولوشن فول اچ دی به پایان رسیده که طراحی منحصر به فرد و کیفیت تصویر عالی را در پی خواهد داشت. همچنین قابلیت پشتیبانی از تمامی شبکه های دیجیتال و فناوری DVBT2 این سری تلویزیون های جی پلاس را نسبت به دستگاه های سری ۲ دیگر بهبود بخشیده است.

سری تلویزیون های جی پلاس استلار در 3 سایز 50 اینچ، 55 اینچ و 56 اینچ تولید و به بازار عرضه می شود. کیفیت تلویزیون ستاره ای J+ با وضوح UHD نمایش بهترین تصاویر را در دستگاه تضمین می کند. این مدل تلویزیون جی پلاس با پشتیبانی از بیش از 80 میلیون پیکسل و یک میلیارد رنگ، تصاویری با وضوح و وضوح بسیار بالا در هنگام تماشای فیلم و اجرای بازی ها به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، این سری از تلویزیون های هوشمند جی پلاس مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4 است که پاسخگوی نیاز کاربران برای دسترسی به انواع عملکردها و قابلیت های هوشمند خواهد بود. وجود پنل A+، قابلیت کاهش خودکار نویز در تصویر، تقویت سیگنال های دریافتی تلویزیون و …. از دیگر ویژگی های این سری برند جی پلاس می باشد.

کنترل جی پلاس
در دو سایز 43 اینچ و 50 اینچ تولید و به بازار عرضه می شود. کیفیت تلویزیون در سبک جی پلاس با رزولوشن فول اچ دی، قابلیت کاهش خودکار نویز تصویر، تقویت سیگنال، پشتیبانی از تمامی شبکه های دیجیتال، فناوری Time Shift، ضبط حافظه خارجی و …. از جمله ویژگی های این سری برند ایرانی است که از مزیت ها و قدرت این دستگاه برای ترجیح انتخابی باید نام برد.

هنگام بررسی تلویزیون جی پلاس برای هر مدل و سری دستگاه، کیفیت تصویر و وضوح نمایشگر هنگام تماشای فیلم باید در نظر گرفته شود. بهره گیری از برخی فناوری های مدرن و ضروری مانند پنل A+، IPS، فناوری HDR، 4K و … منجر به شفافیت بالا و نمایش تصاویر با رنگ های کاملاً غنی و خالص با کنتراست بالا شد.

فناوری Time Shift به شما این فرصت را می دهد که برنامه مورد نظر خود را دوباره تماشا کنید. در واقع، این قابلیت در جی پلاس به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصویر را تا چند دقیقه به عقب برگردانید و در حین تماشای برنامه ها، قسمت مورد نظر خود را دوباره تماشا کنید. علاوه بر این، قابلیت کاهش خودکار نویز تصویر باعث می شود که تصاویر نویزدار و مات به طور خودکار به تصاویر شفاف و صاف تبدیل شوند. درگاه های ورودی و خروجی این مدل تلویزیون هوشمند جی پلاس دارای ورودی USB HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، وای فای، خروجی هدفون، بلوتوث و … می باشد.

یکی دیگر از اجزای ، سیستم صوتی و بلندگوهای دستگاه است. اکثر مدل های تلویزیون جی پلاس دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 16 وات هستند که هر کدام 8 وات می باشد. با وجود این سیستم صوتی قدرتمند و صدای تمیز و شفاف، نیازی به خرید سیستم های صوتی اضافی مانند نوار صوتی نخواهید داشت.

از دیگر فناوری های صوتی این مدل از تلویزیون های جی پلاس می توان به فناوری صدای Dolby Atmos، فناوری کنترل صدای تطبیقی، DTS و … اشاره کرد که تنظیمات صدا را برای محتوای بازتولید شده و وضوح صدا مناسب می کند.

البته علاوه بر تمامی مزایا و نقاط قوتی که در مورد تلویزیون های جی پلاس ذکر کردیم، در برخی از قطعات نیز نقاط ضعفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به ضعف نسبی پردازنده و سرعت پایین اجرای دستورات دستگاه، دقت پایین حرکت اشاره کرد. کنترل تلویزیون های G+، زاویه دید نامناسب، تنظیمات کمتر و غیره. مقایسه با تلویزیون های ال جی قابل توجه است.

جی پلاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *