خرید انواع تلویزیون جی پلاس

این در حالی است که می توانید با خرید از برندهای داخلی و در عین حال از کیفیت مناسب، در هزینه های خود صرفه جویی کنید! در همین راستا در این مطلب به معرفی برند ایرانی می پردازیم. باید با نام این برند آشنا باشید. برای بررسی و همچنین معرفی جدیدترین مدل های تلویزیون جی پلاس همراه ما باشید.

شاید هنگام خرید تلویزیون متوجه قیمت بالای محصولات خارجی شده باشید. این در حالی است که می توانید با خرید از برندهای داخلی و در عین حال از کیفیت مناسب، در هزینه های خود صرفه جویی کنید! در همین راستا در این مطلب به معرفی برند ایرانی جی + تی وی می پردازیم. باید با نام این برند آشنا باشید. برای بررسی و همچنین معرفی جدیدترین مدل های تلویزیون جی پلاس همراه ما باشید.

را معرفی می کنیم
معرفی برند ایرانی جی پلاس تی وی و بهترین مدل های آن

حتما در هنگام خرید لوازم خانگی با انواع محصولات برند ایران جی پلاس آشنا شدید. گلدیران نماینده ال جی در ایران با توسعه برند گلدیران پلاس یا جی پلاس موفق شده است محصولات این برند را به عنوان محصولات بومی در بازار ایران معرفی کند.

یک سوال رایج در مورد این شرکت این است که آیا محصولات G+ کاملا ایرانی هستند یا خیر؟ به گفته حسین ثانیهی، معاون گلدیران، محصولات جی پلاس ایرانی هستند. اما مانند تمامی شرکت های اروپایی و آمریکایی تولید کننده تلویزیون، برخی از قطعات محصولات این برند نیز از چین یا کره خریداری می شود.

به عنوان مثال قسمت ماژول در دنیا توسط تعداد محدودی از شرکت ها مانند سامسونگ و ال جی تولید می شود و همه برندها از ماژول تولید شده توسط این شرکت ها استفاده می کنند. برند جی پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته این برند در ابتدای فعالیت خود است و قصد دارد به تدریج نیاز خود را به واردات قطعات یدکی خارجی کاهش دهد.

علاوه بر این در تولید محصولات این برند از مواد مرغوب استفاده می شود که پیشرفت چشمگیری در طراحی آنها داشته ایم. تمامی این موارد حاکی از آن است که گلدیران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولات خود را به بهترین نحو ارائه دهد و خوشبختانه توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. معرفی برند ایرانی جی پلاس تی وی و بهترین مدل های آن

معرفی بهترین مدل های برند جی پلاس
بهترین مدل های تلویزیون J+ عبارتند از:

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32JD512N
تلویزیون ال ای دی G+ 32J215N با گارانتی قابل اجرا گلدیران انتخاب خوبی برای افرادی است که نمی خواهند یا نمی توانند هزینه زیادی برای خرج کنند.

یکی از نقاط قوت این تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی طراحی زیبا و سیستم صوتی بسیار قدرتمند و باکیفیت آن است. این سیستم صوتی تمامی عملکردهای خود را به خوبی انجام داده و بازده بالایی دارد. در این مدل از دو کانال پخش صدا مجزا استفاده شده است که هر کدام دارای 10 وات توان و توان خروجی صدا هستند. با این حال، این مدل از تعداد محدودی از فرمت های صوتی از جمله MP3، PCM، MP2 و COOK پشتیبانی می کند، محدودیتی که انتقادات زیادی را برانگیخته است.

اتلویزیون با کنترل) بر روی انواع فلش و هارد دیسک دارد که به راحتی به صورت فایل و فرمت قابل ذخیره می باشد. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *