طرح خرید اقساطی تلویزیون سام

یکی از مهمترین وسیله ای که امروزه رد تمامی منازل وجود آن ضروریست، تلویزیون است؛ تلویزیون ها امروزه نقش بسیار پر رنگی در برآورده کردن اصلی ترین نیاز افراد، یعنی سرگرمی را دارند که امروزه با وجود مدل های متنوع و امکانات متنوع، انتخاب های متفاوتی داشته باشید. اما وجود این امکانات در تلویزیون های امروزی یکی از عوامل متفاوت بودن قیمت آن ها یا حتی بالا بودن قیمت تلویزیون ها است. یکی از برندهایی که امروزه توجه بسیاری از خریداران خود را با امکانات متعدد جلب کرده، برند سام است؛ این برند ایرانی با وجود کیفیت بسیار بالای محصولات خود توانسته جای خالی سامسونگ را برای خریدارانش پر کند. بنابراین ما در گلدن 8 تصمیم گرفتیم تا با طرح خرید اقساطی تلویزیون سام کمک کوچکی به طرفداران این برند کرده باشیم.

 

خرید تلویزیون سام به صورت اقساطی

برای خرید تلویزیون سام به صورت اقساطی یا حتی به صورت نقدی باید ابتدا فضای سالن خود را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال برای سالن های پذیرایی که فضای کوچکی دارند تلویزیون سایز 65 ممکن است خیلی مناسب نباشد یا برای سال هایی با فضای بزرگ تر تلویزیون سایز 32 چندان هارمونی جالبی نداشته باشد. همچنین می بایست توجه داشته باشید امکاناتی که این نوع دستگاه در اختیار شما قرار می دهد آیا برای شما قابل استفاده است یا خیر. به عنوان مثال اگر یک تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی را دارد، اما محل زندگی شما از هیچگونه سرویس دهی های اینترنتی پشتیبانی نمی کند، مسلما هزینه کردن برای تلویزیون هوشمند، اسراف است؛ چرا که هزینه تلویزیون های هوشمند بیشتر از تلویزیون های معمولی است.

حال فرض کنید که شما به تمامی امکانات یک تلویزیون مثل: اتصال به اینترنت، نصب برنامه های اندرویدی، اتصال تلفن همراه به تلویزیون، ضبط برنامه، حافظه داخلی و غیره نیاز داشته باشید، اما بودجه کافی برای تهیه آن به صورت نقدی نداشته باشید، یا میزان بودجه ای در آن زمان در اختیار دارید، تمام سرمایه شما بوده و قصد ندارید به صورت یکجا آن را صرف خرید تنها یکی از لوازم خانگی کنید؛ به همین دلیل است که ما در گلدن 8 تصمیم به راه اندازی طرح خرید اقساطی تلویزیون سام یا دیگر برندها گرفتیم. در ادامه شما را کمی با شرایط این نوع خرید و تاریخچه برند سام و کیفیت محصولات آن آشنا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *