قیمت ایمپلنت کامل

به دلایل مختلف ممکن است در طول زندگی، افراد دندان‌های خود را از دست دهند. گاهی افراد تمایل دارند که تمام دندان‌های خود را با ایمپلنت جایگزین کنند. ایمپلنت کامل دندان‌ها یک روش کم تهاجمی برای بازسازی دندان‌های از دست رفته است. در صورتی که نیاز به بازسازی حرفه‌ای تمام دندان‌ها توسط دندانپزشک داشته باشید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. احتمالاً یکی از دغدغه‌های شما، آگاهی از قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین می‌باشد.

اگر قصد ایمپلنت کامل دندان‌هایتان را دارید و به دنبال کسب اطلاعات کافی درباره قیمت ایمپلنت هستید، تا انتهای این مقاله، با ما همراهی کنید.

در صورتی که قصد انجام ایمپلنت را دارید، بهتر است قبل از آغاز آن با مراحل ایمپلنت دندان آشنا شوید. بنابراین حتماً روی لینک کلیک کنید تا اطلاعات کامل را از پزشکان دریافت کنید.

ایمپلنت کامل فک بالا و پایین: در ابتدا بهتر است با مفهوم ایمپلنت کامل فک بالا و پایین آشنا شویم. در هنگام انجام ایمپلنت کامل دندان، از پایه‌های تیتانیومی به جای ریشه دندان در ساختار فک بالا و پایین استفاده می‌شود. این پایه‌ها در استخوان فک جاسازی می‌شوند و سپس ایمپلنت کامل دندان بر روی این پایه‌ها قرار داده می‌شود.

با توجه به اینکه ایمپلنت کامل تمام فک بالا و پایین را در بر می‌گیرد، قیمت آن از ایمپلنت‌های جزئی بیشتر خواهد بود. در واقع، قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین از تمام انواع ایمپلنت‌های دیگر گران‌تر است. دندانپزشک با توجه به وضعیت استخوان فک، تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز را برای هر شخص تعیین می‌کند. به طور معمول، برای پوشش کامل فک بالا و پایین، بیمار به ۱۴ ایمپلنت دندان نیاز دارد.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین: با توجه به تأثیر تعداد ایمپلنت دندان بر قیمت ایمپلنت، ایمپلنت کامل فک بالا و پایین هزینه بالایی دارد. همچنین، تغییرات کوچک در قیمت یک عدد ایمپلنت، می‌تواند بر قیمت کل ایمپلنت کامل دندان تأثیرگذار باشد. بنابراین، به عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت ایمپلنت در ادامه می‌پردازیم.

میزان استحکام لثه برای انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین: قدم اول در انجام ایمپلنت کامل، بررسی استحکام لثه و فک توسط پزشک است. اگر فک و لثه به اندازه کافی قوی نباشند، ممکن است پزشک پیش از انجام ایمپلنت، به جراحی‌های دیگری بپردازد.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *